2 Mart 2013 Cumartesi

İşimize yarayacak rusca cümleler ve kelimeler

Privet : Merhaba 

Kak Dela : Nasılsın 

Haraşo , a vıy : iyiyim , ya sen ? 

Kak tebe zdes panravilas : Burayı beğendinmi ? 

Da : Evet / Nyet : Hayır 

Spasiba : Teşekkür ederim 

Nye za şto : Birşey değil

Ya Znayu Nemnoga Pa Ruski : Rusçayı az biliyorum 

Vı Gavarity pa Angliysky ? : İngilizce biliyormusun ? 

Mojes Zdes Prisest : Şöyle Oturabilirsin 

Priyatnava Anetita : Afiyet Olsun 

Oçen Priyatno : Tanıştığımıza Memnun Oldum 

Kak Vas Zavut : Adın ne ? 

Menya zavut .... : Adım ... 

Vı savabodni Segodnya veyçrım ? : Bu akşam müsaitmisin ? 

Kakoy troy odvet : Cevabın ne ? 

Kagda : Ne zaman ? 

Magu ya tebya sndva uvidet ? : Sizi tekrar görebilirmiyim ? 

Toi Glaza Oçen Krasivya : Gözlerin çok güzel 

Vı Oçen Krasivya : Çok Güzelsin 

İzvinite : Afedersiniz 

Pajalusta : Lütfen 

Gaspadin : Bay , Bayım 

Gaspaja : Bayan 

Dabro Pajalovat : Hoşgeldiniz 

Rad vas videt : Hoşbulduk 

Gdye ? : Nerede ? / Kto ? : Kim ? / Şto ? : ne ? 

Vı Mnye Pamojetye : Bana yardım edermisiniz ? 

Şto Vı Hatite ? : Ne istiyorsun ? 

Ya Paragaladalsiya : Acıktım 

Ya haçu pit : Susadım 

Vı Panimayete ? : Anlıyormusun ? 

Ya ni panimayu : Anlamıyorum 

Panimayu : Anlıyorum 

Vı Kakom Gorade Vı Jivyote ? : Hangi şehirde yaşıyorsun ? 

Dobre Utro : Günaydın 

Dobre din : İyi günler 

Dobre Veyçır : İyi Akşamlar 

Dobrava Puti : İyi Yolculuklar 

Kak prohodit vas otdıh ? : Tatiliniz Nasıl Gidiyor ? 

Şto vı delayete pa veçeram ? : Akşamları neler yaparsın ? 

Skolka tebe let ? : Kaç Yaşındasın ? 

Kuda Tı Idyoş ? : Nereye gidiyorsun ? 

Tebe Panrovilas ? : Beğendinmi ? 

Vam Oçen İdyot : Üzerine Çok Yakışmış 

Kak tebe zdes panravilas ? : Burayı beğendinmi ? 

Poydyom na plyaj : Sahile gidelim 

Fahrettin Tufan

3 yorum:

  1. Bu sayfanızda tanıtım çalışması yapmak istiyoruz. Detaylar için lütfen iletişime geçin. marketing@protranslate.net

    YanıtlaSil